Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

1ο ΜΕΡΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ’ ΣΕΛ. 182-189


Φτάνουμε τώρα στην εξέταση ενός ζωδίου που έχει υπέρτατη σημασία στη ζωή του εξελισσόμενου ανθρώπου.

Ορισμένα ζώδια έχουν μια πολύ στενή σχέση – δια της εισροής κι εκροής ενέργειας – με κάποιους κύριους αστερισμούς. Οι κύριοι αυτοί αστερισμοί σε λίγες περιπτώσεις συνδέονται περίεργα με τα σημεία του ζωδιακού.


ΖΩΔΙΑΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ “ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ"


Υπάρχουν τέσσερα ζωδιακά σημεία που σχετίζονται μυστηριωδώς με ό,τι θα μπορούσε να ονομασθεί “έκφραση προσωπικότητας” (αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας τόσο ακατάλληλος όρος από έλλειψη καλύτερου) του ίδιου του ηλιακού Λόγου, ή με τη Θεία Τετράδα, την τετραπλή εκδήλωση της Θεότητας.


Τα τέσσερα αυτά ζώδια είναι: Κριός-Λέων-Σκορπιός-Υδροχόος και περιλαμβάνουν την έκφραση της ενέργειας ενός Θεμελιώδους ζωδίου και τριών ζωδίων που αποτελούν τμήμα του Σταθερού Σταυρού των ουρανών.

Θα μπορούσαμε να εκφράσουμε αυτή την αλήθεια μ’ έναν άλλο τρόπο: ο Θεός Πατήρ, η Θέληση για εκδήλωση, εγκαινιάζει τη δημιουργική διαδικασία που πραγματώνεται δια της δραστηριότητας του Θεού Υιού, του κοσμικού Χριστού που είναι σταυρωμένος στο Σταθερό Σταυρό των ουρανών.


Η δραστηριότητα του Θεού Άγιο Πνεύμα, που υπονοείται στο Μεταβλητό Σταυρό, σχετίζεται στενά με το προηγούμενο ηλιακό σύστημα και η ενέργεια της θείας αυτής όψης απορροφάται πρακτικά πλήρως στο χειρισμό των δυνάμεων που κληρονομήθηκαν απ’ αυτό το σύστημα και είναι έμφυτες στην καθαυτή φύση της ίδιας της ουσίας.


Η θεία αυτή όψη είναι για ολόκληρη γενικά τη θεία εκδήλωση ό,τι είναι η κατώτερη φύση (μορφική ζωή ή προσωπικότητα στους τρεις κόσμους της ανθρώπινης εξέλιξης) για την ψυχή όσον αφορά το ατομικό ανθρώπινο ον. Όσον αφορά τα τρία Πρόσωπα της θείας Τριάδας θα μπορούσαμε να πούμε ότι:


1. Ο Κριός είναι το εστιακό σημείο έκφρασης της πρώτης όψης της θειότητας, της όψης θέληση.

2. Ο Λέων είναι το εστιακό σημείο για την έκφραση της δεύτερης όψης, της αγάπης-σοφίας ή της όψης συνείδηση. Αυτό κυρίως όσον αφορά την ανθρωπότητα.

  1. Η Παρθένος είναι το εστιακό σημείο για την έκφραση της τρίτης όψης, εκείνης της ενεργού νοημοσύνης. Σ’ αυτό το ζώδιο συμβολίζεται η ανώτατη λειτουργία της ύλης.


ΚΡΙΟΣ – ΛΕΩΝ – ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΤΟ, ΤΗ ΜΙΚΡΉ ΑΡΚΤΟ, ΤΟ ΣΕΙΡΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΕΙΑΔΕΣ


Τα τέσσερα ζώδια – Κριός, Λέων, Σκορπιός και Υδροχόος – σχετίζονται με τα ακόλουθα αστέρια τα οποία δεν απαριθμούνται στα δώδεκα ζώδια του ζωδιακού· συνιστούν ένα άλλο πεδίο σχέσεων:


Ο Κριός μ’ ένα απ’ τα δύο αστέρια που βρίσκονται στον αστερισμό της Μεγάλης Άρκτου, τα οποία καλούνται οι δύο Δείκτες.

Ο Λέων με τον Πολικό Αστέρα που βρίσκεται στη Μικρή Άρκτο.

Ο Σκορπιός με το Σείριο, το Άστρο του Κυνός.

Ο Υδροχόος με την Αλκυόνη, μια από τις επτά Πλειάδες.


Είναι λίγα όσα μπορώ να σας πω σχετικά με τις ενέργειες που εισρέουν στα τέσσερα ζωδιακά σημεία από αυτά τα μακρινά αν και δυναμικά σημεία εξερχόμενης ενέργειας· αποτελούν τμήμα της ζωικής έκφρασης μιας Ταυτότητας, άπειρα υπέρτερης και πιο αναπτυγμένης από τον ηλιακό μας Λόγο.

Όμως κάποιες νύξεις θα είναι χρήσιμες στον αληθινά εσωτεριστή αστρολόγο που μπορεί να μελετήσει αυτές τις σελίδες, ιδιαίτερα όσον αφορά το Σκορπιό.

Ο Σκορπιός στο ιδιαίτερο αυτό στάδιο της ανθρώπινης εξέλιξης κυβερνά την Ατραπό της Μαθητείας.


Θα σημειώσετε επίσης εδώ πώς οι Λέων-Σκορπιός-Υδροχόος σχηματίζουν ένα ιδιάζον τρίγωνο δύναμης, αλλά μ’ αυτό θα ασχοληθώ αργότερα στο Κεφάλαιο ΙΙΙ με την επικεφαλίδα Επιστήμη των Τριγώνων.


Ο Κριός, όπως θα αναμενόταν, συνδέεται στενά με τη Μεγάλη Άρκτο, αλλά περίεργα και με ένα από τα αστέρια που καλούνται Δείκτες· αυτά δείχνουν τον Πολικό Αστέρα ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι ένα μείζον “αστέρι διεύθυνσης”.

Διεύθυνση, θέληση, σκοπός και σχέδιο σχετίζονται όλα με τον ηλιακό Λόγο και με τα εξελικτικά Του εγχειρήματα σε σχέση με τις πολλές ζωές που εκδηλώνονται στο φορέα έκφρασης, τον οποίο αποκαλούμε ηλιακό σύστημα.


Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΚΤΙΝΑΣ


Όλα αυτά ανταποκρίνονται στις επιρροές της πρώτης ακτίνας η οποία είναι σε κάθε πρόθεση και σκοπό η ενέργεια της θείας ενσωματωμένης θέλησης η οποία περιγράφηκε εσωτερικά σαν “αναπόφευκτος κατευθυνόμενος σκοπός”.


Μέσα στο ηλιακό μας σύστημα ο Ήφαιστος κι ο Πλούτων είναι εκφράσεις ή θεματοφύλακες της πρώτης αυτής ακτινικής ενέργειας και είναι, όπως σας είπα, εσωτερικοί πλανήτες.

Η πρώτη ένδειξη της αληθινής πνευματικής θέλησης αρχίζει να εκδηλώνεται μόνο στην Ατραπό της Μαθητείας – απ’ όπου και η καθυστερημένη ανακάλυψη των δύο αυτών πλανητών (καθυστερημένη σε χρόνο και από τη σκοπιά της ανθρώπινης γνώσης), γιατί μόνο σ’ αυτή την περίοδο της Άριας φυλής η ανθρωπότητα αρχίζει σε κάποιο μεγάλο βαθμό να εκδηλώνει ενδείξεις (και προς το παρόν τίποτε παραπάνω) μιας αντίδρασης ή ανταπόκρισης στην πνευματική θέληση της θεότητας καθώς φτάνει στον πλανήτη μας κι επομένως σε μας δια του Κριού, του Ήφαιστου και του Πλούτωνα.


Έχετε λοιπόν την ακόλουθη άμεση γραμμή βουλητικής ενέργειας:


  1. Το Δείκτη που είναι μακρύτερα από τον Πολικό Αστέρα, στον αστερισμό της Μεγάλης Άρκτου.

    Μιλώντας εσωτερικά, είναι η μεγάλη δεξαμενή ή το εστιακό σημείο για τη θεία ενέργεια που εκτελεί το σκοπό του Θεού. Ο Δείκτης που είναι πλησιέστερα στον Πολικό Αστέρα εκφράζει την κατώτερη όψη της θέλησης την οποία – μιλώντας για την ανθρωπότητα – ονομάζουμε αυτοβουλία.


2. Τον Κριό στον οποίο η θέληση για δημιουργία ή εκδήλωση κάνει την εμφάνισή της κι εγκαινιάζεται το μεγάλο θείο πείραμα.


3. Τον Ήφαιστο και τον Πλούτωνα που σχετίζονται με τους δύο Δείκτες και μόνο τώρα αρχίζουν με κάποιο συγκεκριμένο και σαφή τρόπο να επηρεάζουν την ανθρώπινη ανταπόκριση. Το αποτέλεσμά τους είχε πλανητική φύση μέχρι σήμερα και ως τώρα δεν ήταν καθόλου αποτελεσματικό είτε στο τέταρτο είτε στο δεύτερο βασίλειο της φύσης.


4. Τη Σαμπάλλα, το Θεματοφύλακα του Σχεδίου για τον πλανήτη μας.


Ο Λέων είναι το ζώδιο στο οποίο αναπτύσσεται η συνείδηση της ατομικότητας, χρησιμοποιείται και τελικά αφιερώνεται στο θείο σκοπό. Σχετίζεται με τον Πολικό Αστέρα (που βρίσκεται στη Μικρή Άρκτο) και είναι επίσης περίεργα επιδεκτικός στην επίδραση εκείνου του Δείκτη στη Μεγάλη Άρκτο, ο οποίος είναι πλησιέστερα στον Πολικό Αστέρα.

Μιλώντας εσωτερικά, ο Πολικός Αστέρας θεωρείται το “άστρο του αναπροσανατολισμού” δια του οποίου αναπτύσσεται η τέχνη της “επανεκτίμησης κι επανάκτησης εκείνου που απωλέσθηκε”. Αυτή φέρνει τελικά τον άνθρωπο πίσω στην πηγή της προέλευσής του.


Συνεπώς θα μπορούσε να συναχθεί σωστά ότι αυτός ο Δείκτης και η ενέργεια που εκπορεύεται απ’ αυτόν καθοδηγεί την ανθρωπότητα στην ενελικτική ατραπό και είναι διαρκώς ενεργός στην επίδρασή του στον άνθρωπο που βρίσκεται ακόμη πάνω στο Μεταβλητό Σταυρό.

Τότε η ενέργεια του Δείκτη που είναι μακρύτερα από τον Πολικό Αστέρα, αρχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της και καταγράφεται από το μαθητή που είναι πάνω στην Ατραπό, μια αίσθηση ορθής διεύθυνσης ή καθοδήγησης και μια τέτοια καθοδήγηση (όταν ακολουθείται) οδηγεί τον άνθρωπο πλησιέστερα στην Ιεραρχία.

Εδώ είναι που απεικονίζεται για μας στο συμβολισμό του ουρανού η θεία αναγκαιότητα να επιτευχθεί ευθυγράμμιση κι όταν επιτευχθεί, υπάρχει τότε μια άμεση εισροή θείας ενέργειας και ο άνθρωπος συνδέεται με ένα νέο και δημιουργικό τρόπο με τις πηγές της θείας προμήθειας.

Οι αστρολόγοι θα κάνουν καλά (σε σχέση με τα ωροσκόπια των μαθητών και ιδιαίτερα των μυημένων) να εξετάζουν τους δύο Δείκτες και τον Πολικό Αστέρα. Σχετίζονται μυστηριωδώς με τις τρεις όψεις του ενσαρκωμένου ανθρώπου – Πνεύμα, ψυχή και σώμα. Περισσότερα απ’ αυτό δε μου επιτρέπεται να σας μεταδώσω. Μπορώ όμως να σας δώσω έναν άλλο υπαινιγμό.


Τα τρία αυτά αστέρια ενσωματώνουν τις τρεις όψεις της θείας θέλησης. Είναι οι τρεις όψεις όλων των εκφράσεων της θειότητας σε εκδήλωση, που υπόκεινται στην Επιστήμη των Τριγώνων. Αυτό θα το διευκρινίσω αργότερα.

Εμφανίζεται επίσης ένα άλλο τρίγωνο ενέργειας: Κριός, Λέων και Πολικός Αστέρας και συνδέονται διπλά μέσω των Δεικτών.



ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΡΙΟΣ


Ο Σκορπιός βρίσκεται υπό την επιρροή ή την εισρέουσα ενέργεια του Σειρίου. Αυτό είναι το μεγάλο άστρο της μύησης, επειδή η Ιεραρχία μας (μια έκφραση της δεύτερης όψης της θειότητας) βρίσκεται υπό την επιτήρηση ή τον πνευματικό μαγνητικό έλεγχο της Ιεραρχίας του Σειρίου.

Αυτές είναι κύριες ελέγχουσες επιδράσεις με τις οποίες εργάζεται ο κοσμικός Χριστός πάνω στη Χριστική αρχή στο ηλιακό σύστημα, στον πλανήτη, στον άνθρωπο και στις κατώτερες μορφές ζωικής έκφρασης. Εσωτερικά αποκαλείται το “λαμπρό άστρο της ευαισθησίας”.

Συνεπώς έχετε:

Τον Πολικό ΑστέραΤο Άστρο της Διεύθυνσης που κυβερνά τη Σαμπάλλα.

Αργότερα ένας άλλος Πολικός Αστέρας θα πάρει τη θέση του, λόγω της αλληλεπίδρασης των δυνάμεων στο σύμπαν και της γενικής μετατόπισης και κίνησης. Αλλά το όνομα και η ποιότητα αυτού του αστέρα θα αποκαλυφθούν μόνο κατά τη μύηση.

Το Σείριο – Το Άστρο της Ευαισθησίας – που κυβερνά την Ιεραρχία.

Την Αλκυόνη – Το Άστρο του Ατόμου – που κυβερνά την ανθρωπότητα.


Μπορείτε να δείτε από τα παραπάνω πώς εκδιπλώνεται βαθμιαία ολόκληρο το σχέδιο αυτής της Πραγματείας.

Μου ήταν αναγκαίο να σας υποδείξω τη φύση και το σκοπό των τριών θείων κέντρων – της Σαμπάλλα, της Ιεραρχίας και της Ανθρωπότητας – προτού μπορέσω να σας αποσαφηνίσω αυτό το μέρος της διδασκαλίας ή προτού μπορέσω να σας υποδείξω τη φύση των ενεργειών που διαχύνονται από μακρινούς αστερισμούς και ζωδιακά σημεία μέσα στην πλανητική μας διάταξη.


Ο Σκορπιός είναι ο μεγάλος αστερισμός που επηρεάζει το σημείο στροφής τόσο στη ζωή της ανθρωπότητας όσο και στη ζωή του ατομικού ανθρώπινου όντος. Για πρώτη φορά στην ιστορία τόσο του ανθρώπινου γένους όσο και των μαθητών η ενέργεια του Σειρίου που χύνεται στις επτά ομάδες οι οποίες σχηματίζουν την πλανητική μας Ιεραρχία, εφελκύει ανταπόκριση.


Θα σας υπενθύμιζα ένα βασικό γεγονός στην εξελικτική διαδικασία, το οποίο τελικά η αστρολογία θα αποδείξει επιστημονικά και πέρα από κάθε αμφισβήτηση. Είναι το γεγονός ότι ενέργειες και δυνάμεις διαχύνονται στο σύστημά μας και τις πλανητικές μας ζωές ακατάπαυστα, δυναμικά και κυκλικά.


Θεωρούνται όμως σήμερα ότι υπάρχουν μόνο όταν εφελκύεται συγκεκριμένη ανταπόκριση. Έρχονται απ’ όλα τα είδη των πηγών, εξωτερικών στο σύστημα και στις πλανητικές μας διατάξεις, αλλά μέχρι ο άνθρωπος να ανταποκριθεί και να τις καταγράψει, τόσο οι επιστήμονες όσο και οι αστρολόγοι θα αποτυγχάνουν να τις αναγνωρίσουν και είναι σαν να μην υπάρχουν.

Είναι ένα σημείο που πρέπει να έχετε κατά νου καθώς συνεχίζω να σας διδάσκω, γιατί μπορεί να υποδείξω κάποιες πηγές δρώσας ενέργειας που μπορεί να σας είναι προς το παρόν άγνωστο ότι επιδρούν στο σύστημά μας και στα περιεχόμενά του. Η δυσκολία δε θα υπάρχει λόγω των ανακριβειών μου, αλλά εξαιτίας της έλλειψης ευαισθησίας στο μηχανισμό ανταπόκρισης που χρησιμοποιούν προς το παρόν το ανθρώπινο γένος και οι μαθητές.


Συνεπώς σε σχέση με την ατραπό της μαθητείας έχετε τις ακόλουθες γραμμές “επηρεάζουσας ενέργειας”:


1. Το Σείριο – που εργάζεται με επταπλό τρόπο δια των επτά ακτίνων και των επτά ομάδων τους όπως συνιστούν την ενεργό Ιεραρχία.

2. Το Σταθερό Σταυρό – μια συγχώνευση τεσσάρων κύριων ενεργειών που εισρέουν στο ηλιακό μας σύστημα, στον πλανήτη μας και στην ανθρωπότητα.

3. Το Σκορπιό – μια όψη του Σταθερού Σταυρού, που έχει ιδιάζουσα και εξειδικευμένη δυναμικότητα πάνω στην Ατραπό της Μαθητείας και προετοιμάζει με τις δοκιμασίες και τις εξετάσεις του:

α. Τη διαδικασία αναπροσανατολισμού δια της οποίας ο άνθρωπος αναρριχάται στο Σταθερό Σταυρό και εγκαταλείπει το Μεταβλητό Σταυρό.

β. Το μαθητή για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη μύηση. Μετά την τρίτη μύηση η ιδιάζουσα δυναμικότητά του για δοκιμασία δε γίνεται πια αισθητή.

4. Την Ιεραρχία – Το διανεμητικό πράκτορα στα διάφορα βασίλεια της φύσης.

  1. Τον Άρη και τον Κρόνο – Αμφότεροι αυτοί οι πλανήτες είναι υπερβολικά δυναμικοί σε σχέση με τη μύηση στη ζωή της Ιεραρχίας· ο Άρης είναι δυναμικός σε σχέση με το Σκορπιό και ο Κρόνος σε σχέση με τον Aιγόκερω.

    Αυτό συνεπάγεται την εντεινόμενη δραστηριότητα της 6ης και 3ης ακτίνας και των ενεργειών τους κι όταν αυτές χρησιμοποιηθούν σωστά, προκύπτει η ελευθερία από το μορφικό έλεγχο και η αποδέσμευση του συνειδητού ατόμου.


Επίσης οι αστρολόγοι θα κάνουν καλά να εργασθούν μ’ αυτή τη γραμμή των συγχωνευμένων δυνάμεων, μελετώντας τις επιπτώσεις και τα αποτελέσματά της στη ζωή του μαθητή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου